fbpx

Načini dostave

Načini dostave  i reklamacije

Načini dostave

Sve artikle naručene na našem webshopu šaljemo brzom poštom Euroexpress i I-express.

Prilikom dostave kupac ima pravo pogledati svaki artikal prije plaćanja istog kuriru. Kupac je dužan da pregleda paket te da isti nema nikakvih oštećenja na sebi.

Ukoliko kupac naknadno uoči oštećenje dužan je da isto prijavi nama u najkraćem vremenskom roku. Ukoliko je došlo do oštećenja paketa ili artikla kupac će dobiti potpuno NOVI dok će oštećeni predati kuriru odmah ili dan poslije.

Sva naša roba je osigurana tako da kupac nikada neće biti oštećen.

Prilikom kupovine polovnog laptopa, računara ili monitora kupac ima pravo na 7 dana da proba proizvod. Ukoliko kupcu ne odgovara proizvod dužan je da nas kontaktira kako bismo poslali kurira brze pošte po proizvod i izvršili proces povrata novca ili zamjene za drugi artikal. Kupac je dužan da zapakira proizvod kako bismo izbjegli oštećenja.

 

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu). 

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelj kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Reklamacije

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu).  

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelj kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. 

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova
koji su vezani za isporuku.

Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije
odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije
i isporuke robe.

Svi naši artikli su novčano osigurani prilikom prijevoza od strane prevoznika te će kupcu u svakom slučaju se šteta nadoknaditi i dobit će ispravan željeni proizvod ukoliko se isti oštetio prilikom prve isporuke.